Hejsan hoppsan!

Publicerad 2012-10-03 13:24:48 i Allmänt,

Ja mina vänner. Nu har jag fått hjälp med design så nu ska jag göra ett tappert försök att blogga om min vardag. Har haft en lugn start på hösten för Pysen men nu är vi igång igen och har 3 tävlingar framför oss innan vinterpausen kommer.
 
Just nu har jag inget fast jobb utan jobbar som timvikarie på boenden, personlig assistent m.m. Det går runt. Har även fått valpar efter min tik Skrållan som parades med en fin Schitzuhane. Så just nu har jag 5 busiga valpar på 4 veckor som förgyller min vardag. Självklart är alla till salu.
 
Detta får avsluta mitt första inlägg. Är dags att gå ut i stallet och motionera lite hästar. Till helgen är det tävling. Pysen ska starta 90cm och 1m på lördag och 1m på söndag. Ska även starta Jennifers och Ankis fina valack Prince 90cm, det är hans tävlingsdebut.
 

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2012-10-03 17:24:00

Äntligen!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela