5 oktober

Publicerad 2012-10-05 22:16:10 i Allmänt,

En någon rörig dag för mig. Sov bra på förmiddagen men kändes som jag aldrig kom igång. Blev en hel del valpmys och upputsning av sadeln, vilket var välbehövligt.

Fick lite hjälp idag av Kicki. Fortsatte vårt arbete med att få koll på bogarna, hitta balansen och behålla den mellan alla gångarter. Det går verkligen grymt bra nu när jag blivit lite petigare och har börjat fokusera mer på min inverkan.

Imorgon är det tävlingsdags. Känner mig redo för att gå in och göra bra rundor. Pysen skall starta 90cm och 1m imorgon. Men ska även starta Prince åt Anki och Jennifer. Han ska göra sin tävlingsdebut imorgon och jag tror nog han kommer göra en fin insats.

Nu ska jag jobba på och ladda mentalt för morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela