4 oktober

Publicerad 2012-10-04 21:58:56 i Allmänt,

Hade jobbat natt så förmiddagen gick åt till att sova. Blev rastlös och bestämde mig för att kliva upp 12.30.

Idag var planen att raka Pysen. Halva gick suveränt och han var lugn och snäll. Men när jag bytte sida blev han rastlös och irriterad. Kan meddela att min iphone fick betala för det med en spräckt baksida. Dock är jag glad att det inte var framsidan ;)

Blev en kondispass idag med. Lite längre sväng idag med balans i fokus. En hel del trav och galopp! Känner mig laddad för helgen men samtidigt lite nervös, men på ett positivt sätt.

Nu sitter jag på jobbet för natt 2 av 3.

Den som har någon fråga eller önskemål om inlägg välkomnas. :D

Kram på er och sov så gott ni som får de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela