22 oktober

Publicerad 2012-10-22 21:27:54 i Allmänt,

Idag tog vi en latdag! Myst med valpar, städat och pysslat i stallet. Fått lite främmande och tagit tid för mig själv. Alltid skönt att göra då och då :)

Pysen fick som sagt vila idag. Var länge sedan nu han fick en heldag vila så vi tog den tillsammans. Valparna busar på och min Prinsessa är helt underbar på alla sätt. Ska bli mysigt när hon blir själv med oss och man kan börja fokusera på henne.

Ännu en nyhet är att vi äntligen hittat ett hus. Och med ett nybyggt stall så jag kan skämma bort hästarna ordentligt. Ska bli så underbart. Vi ska börja hyra det och trivs vi bra, köper vi det. :) så blir flytt för oss om 2-3 månader.

Nu sitter jag på jobbet och slappar :) har 2 nätter nu i veckan! Kram på er mina vänner, ni vet vilka ni är ;)

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2012-10-23 15:48:06

Blir ju toppen!:)
Hihi, snyggaste örgottet också ser jag! Från pollux om jag kommer ihåg rätt;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela