11oktober

Publicerad 2012-10-11 22:22:55 i Allmänt,

Ja igår hände inte mycket alls. Min förkylning tar på krafterna så igår låg jag mest hela dagen. Blev en lugnare skrittur med Pysen och Ör på släp.

Idag känner jag mig fortfarande väldigt hängig. Pysen fick besök av Anna som går igenom honom numera. Hon hjälper honom bli av med sina låsningar. Han börjar bli riktigt fin i kroppen nu.

Efter behandlingen blev det en skrittur barbacka med min hund Mythos på släp. Pysen var skeptisk men det gick det också.

Imorgon blir det träning med Kicki. Förmiddagen blir det sova, jobbar natt inatt igen.

Två andra mycket bra saker som är pågång. Imorgon ska jag och johan kolla på en hästgård som vi kan få hyra. Och om 2 veckor får jag börja ett vikariat som personlig assistent :) härligt att ha nått sålänge.

Önska oss lycka till imorgon nu! Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela