6 November

Publicerad 2012-11-06 19:52:38 i Allmänt,

Idag var en spännande dag. Har varit och provridit en häst som jag eventuellt ska börja träna och tävla hoppning som har mer erfarenhet än pysen och kan hjälpa mig att få mer rutin. Rätt grymt att sätta sig på en helt ny häst, hittade lite knappar och provhoppade. Häftigt att styra på en oxer på 115cm på helt ny häst och det känns som en barnlek. Ägaren var nöjd och jag börjar nästa vecka :)

Tror att 2013 kommer blir ett otroligt fantastiskt år med många äventyr. Pysen ska få röra på sig när jag kommer hem från jobbet. Han känns grymt fin och hoppas det håller i sig till helgen.

Flytt kommer allt närmare känns det som trots att inget datum är satt. Börjar redan fantisera mig bort till nya stallet!

Nä avrundar denna tisdag med en timme jobb till och sedan hemgång och stallmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela