5 November

Publicerad 2012-11-05 18:04:15 i Allmänt,

Nu känner jag att vi kör igång här igen. Har varit en tid av både glädje och tårar men känns som vi är tillbaka till vardagen och allt flyter på ändå.

Vi har sparat en valp som ännu inte fått något namn. En tik som är mest svart och vit. Hon är helt underbar och sköter sig kanon. Alla andra syskon har fått fantastiska hem och jag känner mig jättenöjd.

Pysen och jag tränar på. Rider för Kicki varje vecka och det går helt fantastiskt. Vi klickar verkligen! Har i höst även ridit för Monia och även de har gett extremt mycket :) vi fortsätter att jobba med att hoppa rakt utan att tappa bogarna till höger och vänster samt att hitta balans och rytm. Går verkligen framåt för oss och känner att oavsett vad som händer här på slutet av året så är det vårt bästa år tillsammans!

Många bra saker händer mitt i allt oxå men sånt talar jag om eftersom allt är helt klart :)
Denna vecka är siktet på årets sista tävling, Timrå. Vi satsar på vår 110cm debut men dagsformen på söndag få säga sitt. Nästa vecka är det KM i dressyr och hoppning. Självklart ska vi starta båda. Dressyren blir en riktig utmaning för mig men jag har ju nått att kämpa för. LB har vi ett personbästa på 54-55% så sämre än de tänkte jag ju inte. Men man vet aldrig vad som händer.

Ska bli ordentlig uppdatering nu framöver så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela