19 November

Publicerad 2012-11-20 00:27:51 i Allmänt,

Har varit en fullproppad vecka som sett sitt slut och en ny började idag. Veckan som varit har bestått av en hel del häst, träningar, jobb, Twilight och annat.

HoppKM igår blev lite ändrat. Tanken först var ju att Cissi skulle starta förklassen, jag samma med Climax och sen KM med Pysen. Efter förklassen, där vi båda hade ett klantigt pet på samma hinder, var vi båda sugen på att "göra om och göra rätt" ;)
Efter lite funderande lät jag Cissi starta Pysen och startade själv med Climax. Cissi och pysen gick dubbelnolla och var enda seniorekipage som gjorde det så de vann hela skiten.
Climax och jag är ju inte ihopridna på långa vägar men nöjd var vi ändå med våra 4 fel. Rätt bra resultat tycker jag själv för att ha ridit hästen i en vecka :)

Pysen ska nu få slappa en vecka med en hel del härliga skogsturer innan vi tar nya tag med vinterns träning. Dags att lägga upp en kortsiktig och en långsiktig planering.

Kommande vecka blir minst lika galet jobbig som den som varit. Jobbar en hel del, hästar ska motioneras, det ska packad för flytt och bussen skall hämtas. Visserligen är det bara roliga saker men det tar ändå på krafterna! Men finns mycket energi att hämta. Har en underbar familj med make och djur samt helt otroligt underbara människor runt mig som jag vet stöttar mig i vått och torrt. Räcker långt för mig!

Dags för mig att jobba vidare! Ta hand om er själva och era vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela