14 November

Publicerad 2012-11-14 23:07:17 i Allmänt,

Veckan har börjat bra. Pysen har gjort fina arbeten och fick en vilodag idag. Var behövligt, resten av veckan blir full fart!

Hade min första hopplektion med Climax. Det är så underbart att känna att min ridning som jag har på Pysen fungerar ypperligt på Climax. Och dessutom fungerar det! Hela lektionen hade fin fint flyt och han lyssnade på minsta lilla korrigering. Blir en start på honom i helgen oxå, en förklass.

Imorgon blir det dressyrlektion för mig på klimpen och Cissi ska få låna Pysen då de ska starta förklassen på söndag. KMet rider jag självklart på Pysen ;)

Annat skoj idag är väl att hundarna är så underbara. Lillvalpis är busig och mysig och Mythos tar hand om henne väl ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3931023/images/2012/pic_50a41463e087c368db68bef4.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela